9. zář 2020

Evropský týden programování

Code Week (Evropský týden programování) je iniciativa, jejímž cílem je zábavným a aktivním způsobem přiblížit programování a digitální gramotnost každému člověku. K evropské kampani této akce se připojila i naše škola, proto u nás od pátku 16. 10. do soboty 17. 10. 2020 proběhne akce Hackathon na Creative Hill College – 24hodinová soutěž žáků střední školy v programování. Žáci mají na vývoj softwaru na předem určené téma čas 24 hodin. Budou pracovat v týmech vývojářů, grafiků a webdesignerů a výsledné produkty vyhodnotí odborná porota.
Více o naší akci a EU Code Week najdete na stránkách https://codeweek.eu/view/28986...

4. zář 2020

Utužování kolektivu

Naše nové prváky čekal hned od druhého školního dne adaptační pobyt v penzionu U Ráztoky na Rusavě. Tři dny plné krásného počasí a her, při kterých žáci poznávali jak ostatní spolužáky, tak sami sebe, si všichni určitě užili.

15. čvc 2020

Akreditované kurzy pro učitele - ZRUŠENO!

Naše škola je akred­i­tová­na k provádění vzdělá­vacích pro­gramů. V tuto chvíli nabízí kurz Vývoj WWW stránek pomocí HTML, CSS a Wordpress. Více informací najdete ve složce KURZY.

30. čvn 2020

Hurá, prázdniny!

Konec školního roku nebyl vzhledem k situaci s koronavirem úplně typický. Třídní učitelé se sešli se svými žáky v parku a tam jim předali vysvědčení. Všichni se po několika měsících karantény rádi viděli. Všem žákům, učitelům i rodičům přejeme pěkné prázdniny a už se těšíme v září zase na viděnou!

22. čvn 2020

Maturita s úsměvem

15. čvn 2020

Festival karanténních filmů

27. dub 2020

Bývalí studenti na nás nezapomínají

23. dub 2020

Nápady nic nezastaví

27. úno 2020

Ze šatny je malířské plátno

25. úno 2020

Jak na komiks

Zájemci o komiksovou tvorbu se mohli zúčastnit přednášky a konzultací s komiksovou tvůrkyní a animátorkou Kateřinou Čupovou.

18. úno 2020

Škola žije i v noci

V pátek 14. 2. v 8:00 odstartovala ve škole soutěž v programování Hackathon, které se účastnili naši žáci. Cílem Hackathonu bylo vytvořit a naprogramovat aplikaci nebo hru na téma vzdělávání, a to v časovém limitu 24 hodin. Soutěžilo devět tříčlenných týmů a jeden jednočlenný. Po dlouhých a vyčerpávajících 24 hodinách programování zvítězili žáci druhého ročníku Adam Prokop, Adam Novák a Ondřej Polách. Stříbro si odnesl Thomas Orlita a třetí příčku obsadili třeťáci Dominik Machalík, Leon Holub a Petr Nosek. Vítězům gratulujeme!