Výtvarná soutěž SMART21ART
Studenti 4. ročníku zaměření "Multimédia a grafický design" se zapojili do česko-slovenské výtvarné soutěže SMART21ART!
V termínu od 1.3.2023 – 21.3.2023 probíhá v registru www.kubikum.com veřejná elektronická aukce všech soutěžních děl.
Z vydražené částky za dané dílo obdrží jeho autor (student) 80 % na podporu svého dalšího vzdělávání a 20 % použije nadace Kubikum na podporu mladých umělců.
Mezi finalistky soutěže byly zařazeny naše studentky:
- Hana Drcmanová,
- Valentýna Holíková,
- Veronika Gazdová,
- Zuzana Sikorová,
- Adéla Ševčíková.
Na stupeň vítězů studentky sice nedosáhly, ale i přesto je můžete podpořit v aukci!
https://www.kubikum.com/cs/artist/2504/Hana-Drcmanova
https://www.kubikum.com/cs/artist/2505/Valentyna-Holikova
https://www.kubikum.com/cs/artist/2501/Veronika-Gazdova
https://www.kubikum.com/cs/artist/2503/Zuzana-Sikorova
https://www.kubikum.com/cs/artist/2502/Adela-Sevcikova
Výsledky hodnocení soutěžních děl odbornou porotou naleznete na webu: www.start21art.eu
Projektový týden
Minulý týden proběhl na naší škole PROJEKTOVÝ TÝDEN.
Studenti třetích ročníků se rozdělili do 5ti členných týmů a vytvářeli únikové hry v prostorách 44. budovy Areálu Svit Zlín, kde nově vzniká "44 Centrum řemesel" pod vedením pana Aloise Langera, jehož cílem je přilákat mladé řemeslníky, designéry a umělce.
Děkujeme všem, kteří se na projektovém týdnu podíleli.
Nový vývojářský talent zachycen!
Už druhý ročník naší programátorské soutěže pro žáky 7.-9. tříd máme za sebou! Jejím cílem je motivovat žáky k vytvoření počítačové/mobilní hry a získat tak příležitost proniknout hlouběji do tajů programování. Na podzim vyhlášené kolo soutěže dnes zná své vítěze. Společným tématem byla adaptace deskové hry. Děkujeme všem, kteří se zapojili a gratulujeme výherců!
Třídní v tréninku
Od září až do prosince se naši 4 pedagogové účastnili Tréninku pro třídní učitele pořádaném společností MADIO z.s. ve Zlíně. Během celkem 10 dní se spolu s dalšími učiteli vzdělávali v tématech péče o třídní kolektiv, nastolení a udržování zdravých vztahů, dostali tipy do třídnických hodin a na různé aktivity včetně postupu a řešení případné intervence. Odměnou nám budiž šťastné a funkční kolektivy, které se těší do školy!
Zlatý Karel za nejlepší klauzury
Letos během zimních klauzur mohli studenti poprvé získat za nejlepší reportáž ocenění v podobě „zlaté sošky“ jménem Karel. Porotou byli jak učitelé, tak studenti. A Karla získal student Ruadhán Ó´Súilleabháin za svou fiktivní reportáž s názvem Hody hody. Gratulujeme a jsme zvědaví, kdo získá Karla o letních klauzurách.
Grafici opět bodují
Vybraní grafici se i letos účastnili Komiksové soutěže ADRA o nejlepší
komiks na téma Cíle udržitelného rozvoje. Lena Navrátilová obsadila
první místo v kategorii Bezpečný svět a Markéta Pavková, která zpracovávala motiv Odpovědný rozvoj, se umístila třetí. Gratulujeme!
Aplikace hotová za 24 hodin
Naprogramovat aplikaci za 24 hodin? O tom byl Hackathon pro naše vývojáře. Společně se zlínskou firmou B2A, která vyvíjí aplikace pro iOS, jsme uspořádali pro naše studenty soutěž v programování.
Jak by vypadala aplikace, která by usnadnila podnikání nebo život Tomášovi Baťovi? Na celé zpracování tohoto zadání měli naši studenti jen 24 hodin. Baťův tinder, skladová aplikace nebo předpohovorová cvičebnice všech schopností, které museli mít Baťovi zaměstnanci – to jsou jen některé z aplikací a her, které vypracovalo celkem 5 soutěžních týmu.
Díky všem, co se do toho pustili a gratulujeme vítězné trojici Metoděj Janota, Tobiáš Ondra a Vojtěch Sedláček!